ارجمند گفت: با فوت یک بیمار جدید کرونایی در جهرم، شمار جان باختگان ناشی از این بیماری در جهرم و خفر به ۲۰۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۶۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 26 May 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا در جهرم و خفر، گفت: امروز شاهد ابتلای تعداد دیگری از شهروندان جهرمی و خفری و بستری شدن آنها در بیمارستان پیمانیه بودیم که این امر زنگ خطری برای افزایش دوباره بیماران و در پی آن موج جدید بیماری است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تعداد كل بیماران بستري در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۶۵ نفر عنوان کرد و افزود:‌ از این تعداد، ۵۸ بیمار در بخش عمومی و ۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند از پذیرش ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: همچنین تعداد ۱۰ بیمار کرونایی نیز روز پنجشنبه از بخش کووید۱۹ بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم ترخیص شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه سرعت انتقال و بالا بودن قدرت کشندگی این ویروس باعث ایجاد شرایطی غیر قابل پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: برخی بیماران در روزهای اول بروز علائم، شرایط نسبتا پایداری را تجربه می کنند، اما در روزهای پنج و ششم به طور ناگهانی دچار درگیری شدید ریوی می شوند.

 

وی به فوت یک بیمار جدید در جهرم خبر داد و اظهار کرد:‌ با فوت این بیمار، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به ۲۰۲ نفر رسید.

 

ارجمند از شناسایی ۱۹ بیمار جدید خبر داد و گفت: با ابتلای این تعداد بیمار، مجموع مبتلایان به کرونا در جهرم و خفر به ۱۶ هزار و ۴۹۵ نفر رسید که از این تعداد تا کنون ۱۵ هزار و ۹۷۴ نفر به بهبودی رسیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون تعداد ۲۹۵ بیمار در قرنطینه خانگی طول درمان خود را سپری می کنند، عنوان کرد: تعداد کل نمونه های ارسالی به آزمایشگاه نیز از ابتدا تا کنون ۵۰ هزار و ۹۱۴ مورد بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان در هیچ تجمع و دورهمی شرکت نکنند، تصریح کرد: با تمام این تلاش ها، به خاطر ماهیت این بیماری، ناگزیریم که بگوییم دفع این بلای بزرگ فقط و فقط با همکاری شما مردم عزیز ممکن می شود.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار